Hódít robotdiszpécserünk

A hazai szolgáltatók közül elsőként vezettük be robotdiszpécser szolgáltatásunk, ami a bemutatkozást követően szinte azonnal sikert aratott és azóta megháromszorozta a felvett fuvarok számát. Leginkább azoknak jelent nagy segítséget, akik a csúcsidőszakban szeretnének utazni.

Négy tény, amit jó tudni VIVI névre keresztelt robotdicspécserünkről:

  • Folyamatosan fejlődik, soha sem elégszik meg azzal, amit eddig megtanult.
  • Már közel 90%-os pontossággal elsőre beazonosítja a bemondott címet.
  • Főleg a csúcsidőszakokokban jelent megoldást, mikor a telefonos ügyfélszolgálat foglalt.
  • A közelben lévő szabad autók közül válogat, és perceken belül küldi is a felvételi címre.

 

Az utasok körében egyre népszerűbb a digitális csatornákon (mobiltelefonos alkalmazás, robotdiszpécser) keresztül történő taxirendelés, ezek száma 2022-ben meghaladta az egymilliót, ami közel 60%-os növekedést jelent 2021-hez képest.

 

A robotdiszpécser a rendelésfelvételt segíti, a gépi ügyintéző visszaolvassa a megrendelést, illetve azonnal tájékoztat a megrendelt autó érkezési idejéről is.  A Főtaxi taxirendelő applikációjához hasonlóan a robotdiszpécser is folyamatosan fejlődik. Már ilyen módon is kiszolgálunk több speciális igényt, így például ha kombi, egyterű vagy állatszállításra is alkalmas gépjárműre lenne szükségük, Vivi is készséggel tud segíteni.

 

Próbálják ki most a Főtaxi innovatív taxirendelő lehetőségét!