Gyakori kérdések és válaszok

Üzleti partnereknek

Mint a főváros legrégebbi taxitársasága, piacvezetőként közel 1.500 autóval végezzük az utazni vágyók kiszolgálását Budapesten és az agglomerációban, akár 5 perces kiállási idővel. Sofőrjeink tapasztalata, helyismerete és felkészültsége, valamint diszpécsereink segítőkészsége garancia a minőségi szolgáltatásra.

A Budapest Airporton azonnal, Budapesten 5 percen belül, míg agglomerációs terület esetén 8-10 perc alatt érkezik Önért a taxi.

2010-óta immár harmadik alkalommal a Főtaxi győzelmeskedett a Budapest Airport taxis személyszállítási tenderén, így újabb öt évre a Főtaxi a reptérüzemeltető vállalat szerződött személyszállítási partnere. Az együttműködés keretén belül taxijaink minden nap, a nap 24 órájában jelen vannak a repülőtéren, ahol helyszíni pavilonnal, valamint azonnali, kiszámítható és kényelmes szolgáltatással várjuk utasainkat.

Céges partnereink részére telefonon, e-mailen és applikáción keresztül is tudunk autót biztosítani. Telefonos és e-mailes rendelés estén kérjük, minden esetben mondja be a szerződésben foglalt partnerkódját, mely a prioritást és a kiszolgálási protokollt biztosítja. Az applikációban nincs lehetőség partnerkódot rögzíteni, azonban a „Fizetés” menüpont alatt beregisztrálhatja taxikártyáját a hozzá tartozó PIN kód megadásával.

Céges partnereink választhatnak előre feltöltés (prepaid kártya) és utólagos (postpaid kártya, igazolószám) elszámolási módok közül.

Amennyiben feltölthető taxikártyás megoldásunk érdekli, további információkat talál ITT

Amennyiben utólagos elszámolásban gondolkozik, akkor bővebb információkért kattintson IDE

Egyszeri megrendelő keretein belül lehetőséget biztosítunk utólagos elszámolásra üzleti partnereink részére. Az egyszeri megrendelőt maximum 2 hétig lehet igénybe venni, hosszabb idejű együttműködés esetén postpaid kártyás szolgáltatást kötünk határozott időre.

Igen, lehet, de csak abban az esetben, ha applikáción keresztül történik a rendelés, és a választott kártya (taxikártya vagy bankkártya) regisztrációja már korábban megtörtént. Applikáción keresztül történő fizetését kérjük, hogy előre jelezze sofőrünknek.

Előzetes egyeztetés alapján eseményekre helyszíni diszpécsert biztosítunk.

Céges partnereink számára hostess szolgáltatást biztosítunk előrendelés esetén. Ebben az esetben a hostess az érkezési oldalon táblával fogadja a vendéget, majd a pavilonunkhoz kíséri és a soron következő autóba ülteti az utast. A taxiórát a sofőr csak az utas beülése után indítja el.

A főváros levegőminőségének javítása érdekében indítottuk el Zöldút Programunkat, melynek keretében célunk, hogy Budapest legrégibb és legnagyobb taxivállalata hosszútávon is fenntartható legyen. Mi hiszünk abban, hogy a zöld az új sárga!

 

Bár már jelenleg is elmondhatjuk, hogy Magyarország legnagyobb e-taxi állományával rendelkezünk, a program részeként minden nap azon dolgozunk, hogy folyamatosan növeljük az elektromos és hibrid autók arányát a flottában. Ehhez a sofőröket tagdíjkedvezménnyel, valamint városszerte 8 töltővel támogatjuk. Emellett autóinkban évek óta papírmentes POS terminálok működnek, hosszútávon pedig célunk az, hogy irodáink is papírmentessé váljanak.

Mindezeken felül a karbonlábnyomunk csökkentése érdekében a faültetésben is kivesszük a részünket.

 

A Főtaxi folyamatosan vizsgálja, hogy a megváltozott mobilitási környezetben milyen új lehetőségeket és technológiákat tudunk beépíteni a taxi iparágba, illetve Budapest mobilitási ökoszisztémájába a fenntartható jövő érdekében.