Szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételeket, esetleges reklamációkat az alant található on-line felületen azonnal megteheti.
Amennyiben Ön telefonon szeretné megtenni észrevételeit, úgy a diszpécserközpontunk éjjel-nappal fogadja hívását az alábbi telefonszámokon:
-
+36 1 2 222 222
-
+36 20 2 222 222
-
+36 30 2 222 222
-
+36 70 2 222 222
Abban az esetben, ha Ön E-mailben kívánja leírni tapasztalatait, úgy az E-mail címünk: reklamacio@fotaxi.hu
Ellenőri bizottságunk a beérkezett reklamációkat minden esetben kivizsgálja, és a megrendelő által kért formában értesítést küld a vizsgálat eredményéről.
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. 17/A. §-ában foglalt kötelezettség alapján tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat. Ezen testületek elérhetőségét az alábbiak szerint tesszük közzé: a fővárosi és megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testületek