Panaszkezelés

Szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételeket, esetleges reklamációkat az alant található on-line felületen azonnal megteheti.

Amennyiben Ön telefonon szeretné megtenni észrevételeit, úgy a diszpécserközpontunk éjjel-nappal fogadja hívását az alábbi telefonszámokon:

  • +36 1 2 222 222

  • +36 20 2 222 222

  • +36 30 2 222 222

  • +36 70 2 222 222

Abban az esetben, ha Ön E-mailben kívánja leírni tapasztalatait, úgy az E-mail címünk: reklamacio@fotaxi.hu

Ellenőri bizottságunk a beérkezett reklamációkat minden esetben kivizsgálja, és a megrendelő által kért formában értesítést küld a vizsgálat eredményéről.

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. 17/A. §-ában foglalt kötelezettség alapján tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat. Ezen testületek elérhetőségét az alábbiak szerint tesszük közzé: a fővárosi és megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testületek

* név (kötelező):

* Az Ön telefonszáma::

* Kér-e visszajelzést:

Elérhetősége a visszajelzéshez:

* utazás dátuma, időpontja (kötelező):

rendelés módja:
Amennyiben megadta a rendelés módját, kérjük adja meg a telefonszámot/e-mail címet/fax-számot is.* Panasz:

Kérjük írja be a képen látható számot: *

A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező!
A FŐTAXI Zrt. biztonsággal őrzi az Ön személyes adatait. A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek és az Adatvédelmi Nyilatkozatnak megfelelően kezeljük, ezeket harmadik félnek nem adjuk át.