Dispatcher center

Női taxisofőrök a világ körül


► bővebben

A Főtaxi az ITU Telecom World 2019 hivatalos szállító partnere


► bővebben

Elektromostaxi-trendek: virágzó piac, változó játékszabályok


► bővebben

A legolcsóbb és legdrágább taxik a világon


► bővebben

Átlagosan háromezerért taxiznak a budapestiek


► bővebben

Kihívások a taxi szoftverpiacon


► bővebben

Taxis arcok: Reich Ádám


► bővebben

Dinamikusan és fenntartható módon növeli fuvarszámát a Főtaxi


► bővebben

Hatalmas siker volt a Főtaxi és Budapest Taxi közös családi napja


► bővebben

Taxis arcok


► bővebben

Zalában található a taxizás jövője


► bővebben

Főtaxi és Budapest Taxi közös családi nap


► bővebben

A Nissan Leaf-ekkel a Főtaxi a jövőre szavaz


► bővebben

A négy keréken gördülő erőmű


► bővebben

Jönnek az „okos” városok „okos” autói


► bővebben

Innováció és fenntarthatóság – trendek a taxis piacon


► bővebben

Szomorú szívvel búcsúzunk szeretett barátunktól, kollégánktól, Dudás Zoltántól.


► bővebben

SAJTÓKÖZLEMÉNY 2018. március 27.


► bővebben

69. IPMC Rendőrmotoros Verseny


► bővebben

Így készült a reptéri pultunk a tranzitban 🙂


► bővebben

FŐTAXI CSALÁDI NAP 2016.


► bővebben

Épp a taxik maradnának ki a meccsőrületből? Á, dehogy!


► bővebben

Meg­le­pőt nyi­lat­ko­zott Storck a ki­üté­ses ve­re­ség után


► bővebben

A FŐTAXI bemutatja: Így hasítanak Fehérvári Csabáék...


► bővebben

Mátrai tekergő


► bővebben

Hátrányos helyzetű gyermekek nyaralása összefogással


► bővebben

Találjon haza minden csellengő gyerek!


► bővebben

Rólunk ír a Kreatív Online 🙂


► bővebben

Minden téren megújult a Főtaxi mobilalkalmazása


► bővebben

Itt az új TV reklámfilm!


► bővebben

Ha ma csak egy appot telepítesz a mobilodra, ez legyen az


► bővebben

A Főtaxi applikációja mindent visz!


► bővebben

A FŐTAXI a MOKKÁBAN!


► bővebben

FŐTAXI Motorosok Baráti Köre


► bővebben

Élményautózás Subaruval


► bővebben

Greenairport Pályázat


► bővebben

BUD Greenairport: Nyertünk!


► bővebben

A TV2 a FŐTAXI Székházban!


► bővebben

Elekromos autó történelem


► bővebben

A Nissan Leaf akkumulátorról


► bővebben

Fogyasztás vs.kilométerek


► bővebben

Gyorstöltő a FŐTAXI székházban


► bővebben

Számoljunk utána...


► bővebben

Villámtöltő kisokos


► bővebben

Szunomár Tibor vezérigazgató:


► bővebben

NYEREMÉNYJÁTÉK


► bővebben

Interjú Fehérvári Csabával


► bővebben

FŐTAXIS NAP: Rövidfilm sorozat


► bővebben

FŐTAXIS NAP - VIDEÓ!


► bővebben

FŐTAXIS NAP rallys szemmel


► bővebben

FŐTAXIS NAP - FOTÓALBUM


► bővebben

FŐTAXIS NAP - BESZÁMOLÓ


► bővebben

Fehérvári Csaba győzött!


► bővebben

FŐTAXIS NAP: Együtt a Csapat


► bővebben

Összefogással a gyermekekért


► bővebben

Ajándék kávé a Főtaxisoknak!


► bővebben

Videó a Miskolc Rally-ról


► bővebben

FŐTAXI már Windows phone-on is


► bővebben

...nem csak a Föld napján....


► bővebben

FŐTAXI Családi Nap!


► bővebben

Életet mentenek a FŐTAXISOK


► bővebben

Diszpécserközpont

 

Új diszpécserközpont, fejlesztések, a megváltozott munkaképességűek támogatása

Főtaxi Zrt. 2014-ben közel 50 millió forintos beruházással, új diszpécserközpontot adott át a Kerepesi úti székházában.

További újdonság, hogy három mozgáskorlátozott hely is kialakításra került, így 9 megváltozott munkaképességű ember számára képes munkalehetőséget biztosítani.

Főtaxi Zrt. 2014-es évben megkezdte az együttműködést a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetségével (MEOSZ). Új diszpécserközpontunkban már lehetőséget biztosítunk mozgáskorlátozott kollégák foglalkoztatására, megteremtve számukra a napi tevékenységhez elengedhetetlen alapfeltételeket is. Szerződés keretén belül a szervezet egyre több mozgáskorlátozott álláskeresőnek segít, ezáltal a Főtaxi diszpécserközpontjában kialakított speciális munkaállomások kihasználtsága növekszik.

Újdonság, hogy a "Távoli asztal funkció" bevezetésével lehetővé teszi a részmunkaidős, továbbá a gyesen lévőknek csúcsidőben, otthonról történő foglalkoztatását.

A Főtaxi az új, és a haza piacon egyedülálló informatikai rendszerével képes a címkiadás, címre érkezés idejét, azaz a taxi rendelés idejét csökkenteni és az ügyfél-elégedettséget növelni.

 

A telefonon beérkező azonnali és előrendelések, továbbá az egyedi regisztrált igények teljesítésére a FŐTAXI Zrt. teljes körű szakmai garanciát vállal.

A közismert + 36 1 2 222 222 vezetékes szám mellett a könnyű megjegyezhetőség érdekében mindhárom mobilszolgáltató rendszerében a +36 20 2 222 222+36 30 2 222 222+36 70 2 222 222 mobilszámokon is elérhető diszpécserközpontunk a nap 24 órájában.

A FŐTAXI Zrt. diszpécserközpontja egy műszakban (nappalos/éjszakás) 8-10 munkatárs segítségével biztosítja a gyors és pontos rendelés felvételt.

A FŐTAXI ZRT. Budapest területén - a megrendelés rögzítését követően - átlagosan 3-10 percen belül kiállítja a kívánt helyszínre a gépkocsit. Budapest közigazgatási határán kívül – a városhatárral szomszédos településekre – a távolságtól függően 5-25 percen belül érkeznek a megadott címre gépkocsivezetőink.

 

Diszpécserszolgálat

A FŐTAXI Zrt. diszpécserszolgálata a nap 24 órájában fogadja a megrendelők hívásait.
A teljes megrendelés állományt számítógépes rendszer kezeli. Megrendelőinket telefon- vagy kódszámuk alapján azonosítja rendszerünk, és pár másodperc elteltével műholdas nyomkövető rendszer alkalmazásával indítjuk a címhez legközelebb elhelyezkedő gépkocsinkat.

A gépjárművezetők a megrendelés adatait a legmodernebb táblagépekre kapják, kiiktatva ezzel a hangos rádió forgalmazást.

A nem titkosított telefonszámokat rendszerünk felismeri, és aki már egy alkalommal igénybe vette szolgáltatásainkat, regisztrálásra kerül adatbázisunkban. Ezáltal telefonkezelő munkatársaink a megadott néven köszöntik utasainkat, majd gyors adat és címegyeztetés után küldik a kiállási címhez legközelebbi taxi gépkocsinkat.

Szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételeket, esetleges reklamációkat éjjel-nappal fogadja diszpécserközpontunk a fent megadott elérhetőségeken, illetve diszpécserközpontunk a megadott telefonszámokon vagy a reklamacio@fotaxi.hu e-mail címen.

Ellenőri bizottságunk a beérkezett reklamációkat kivizsgálja, és a megrendelő által kért formában értesítést küld a vizsgálat eredményéről.

 

Kérdése van a szolgáltatásunkkal kapcsolatban? Kérjük, töltse ki az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot!

Online taxirendeléshez kattintson ide!

Kérdése van?



Email címe: *

Neve: *

Üzenet tárgya:

Üzenet: *

Kérjük írja be a képen látható számot: *

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

A FŐTAXI Zrt. biztonsággal őrzi az Ön személyes adatait. A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek és az Adatvédelmi Nyilatkozatnak megfelelően kezeljük, ezeket harmadik félnek nem adjuk át.

Charging taxis on the go? Available soon in Oslo!


► more

FŐTAXI legends. No.1


► more

FŐTAXI legends. No.2


► more

Dispatch Center

Főtaxi Zrt.offers a full guarantee on its services for the immediate and pre-orders, as well as for individual needs.

Our dispatcher center is available 24 hours a day by dialling our well-known telephone number of + 36 1 2 222 222. As for the easy access, you can also give us a call by all three mobile operators on +36 20/30/70 2 222 222 

The call centre of FŐTAXI Zrt ensures quick and precise service in one shift (day/night) with 8-10 workers.

Cars arrive within 3-10 minutes after the registration of the order in the area of Budapest. Outside the administrative city limits – to towns and villages next to the boundary – the drivers of FŐTAXI Zrt. get in touch with the customer in 5-25 minutes, depending on the distance.

Dispatcher Service
The dispatcher service of Főtaxi Zrt. forwards addresses through 4 VHF Duplex Channels 24 hours a day .
The total number of bookings is handled on computer system. Our clients are identified by their phone or code numbers and are sent their cars from the nearest point within just few seconds.

Our system recognizes the phone numbers that are not hidden, so that people having already availed of our services will be registered in our database. As a result, our call-center operator will greet our clients by their names and after checking personal data and addresses, the nearest car available will be sent to the pick-up point.

Data is stored for approximately 30 days. Due to which our clients will also be in possession of materials that would provide evidence in case of a dispute.

You can give any comments or make your complaint about the quality of our services to the dispatcher center non stop or you can call our customer service (+36 1 422 2160) from 9 to 5 p.m on week days or send e-mails to reklamacio@fotaxi.hu.

Our Board of Ethics examines the incoming complaints and takes actions according to the Code of Ethics. After that the result of the investigation is communicated to the customer in the way requested and a possible compensation claim is made.

Contact



Email Address: *

Name: *

Message Subject:

Message: *

: *

Fields marked with an asterisk are required.

FŐTAXI Zrt. protects your personal data. The information given will be handled in accordance with the relavant Privacy and Data Protection Act, and they will not be passed on to third parties.